Η πούτσα μου η καυλωμένη

Ήταν δυο στρατιώτες στα σύνορα Ελλάδας-Αλβανίας.
Μια μέρα λοιπόν φωνάζει ο Έλληνας τον Αλβανό και του λέει:
– Ε φίλε ξέρεις την Ελένη;
– Ποια Ελένη;
– Την π**τσα μου την καυλωμένη, απάντησε ο Έλληνας και άρχισε να γελάει.
Την επόμενη μέρα φωνάζει πάλι ο Έλληνας τον Αλβανό και του λέει:
– Ε φίλε ξέρεις την Ελένη;
– Ποια Ελένη;
– Την π**τσα μου την καυλωμένη, είπε πάλι ο Έλληνας και άρχισε να γελάει!
Αυτό γινόταν κάθε μέρα για μια εβδομάδα.
Νευριασμένος ο Αλβανός πήγε σε έναν φίλο και του λέει:
– Ρε συ είναι ένας μαλάκας Έλληνας στα σύνορα και μου λέει κάθε μέρα: «ξέρεις την Ελένη;» του λέω εγώ: «Ποια Ελένη;» και μου λέει: «την π**τσα μου την καυλωμένη».
– Ε εσύ πες του: «ξέρεις τον Ηλία;» θα σου πει: «Ποιον Ηλία;» και θα του πεις «Τον π**τσο μου τον καρχαρία»
Την επόμενη μέρα πάει λοιπόν ο Αλβανός και φωνάζει τον Έλληνα:

– Ε φίλε ξέρεις τον Ηλία;
– Τον αδερφό της Ελένης;
– Ποιας Ελένης;
– Της π**τσας μου της καυλωμένης!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου