Το παιδι αυτι...

Ήταν μια γυναίκα που γέννησε.Πήγε λοιπόν ο άντρας της να δεί το μώρο.
Βλέπει τον γιατρό και του λέει:
-Γιατρέ μου!θέλω να δω το παιδί μου!
-Φυσικά κύριε..απλά υπάρχει ενα πρόβλημα..το παιδί δεν εχει χέρια.
-Όχι ρε γαμώτο..τελοσπάντων παιδί μου είναι πρέπει να το δώ!
-Ξέρετε είναι και κάτι άλλο..δεν έχει ούτε πόδια..
-Δεν το πιστεύω!Τι ατυχία!Ε πάει στα κομμάτια ειναι αίμα μου!παιδί μου!πρέπει να το δώ!
-Ναι..απλά είναι και κάτι ακόμα..δεν έχει ούτε καν σώμα!
-Τι μου λέτε τώρα?θα τρελαθώ!γιατί σε μένα?Τελοσπάντων θέλω να το δώ!!!!
-Τώρα θα σας το φέρουμε..απλά να ξέρετε οτι..να..είναι μόνο ένα αυτί!
-ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ?ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!
Φέρνουν λοιπόν το καροτσάκι με το αυτί μέσα..και λέει ο πατέρας:
-ΠΑΙΔΙ ΜΟΥΥΥΥ!!!
και απαντάει ο γιατρός...
-Σας παρακαλώ κύριε μην φωνάζετε..είναι κουφό!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου