100 κιλά τσουρέκι

Ήταν ένας λαγός και πάει σε ένα φούρνο. Η ώρα ηταν 2 το μεσημέρι και ο φούρνος έκλεινε στις τρεις. Πάει ο λαγός, μπαίνει στο κατάστημα...
- Με συγχωρείτε, λέει ο λαγός, μήπως έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Όχι ρε φίλε, δεν έχω τόσο πολύ... Είναι και 2 η ώρα κλείνω και σε λίγο...
Την άλλη μέρα πάλι ο λαγός πάει στο φούρνο:

- Έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Όχι ρε λαγέ, δεν έχω 100 κιλά τσουρέκι είναι πάρα πολύ πως να το βγάλω... Είναι και 2 η ώρα, σε μία ώρα κλείνω...
Την επόμενη μέρα πάλι ο λαγός πάει στο φούρνο και ζητάει 100 κιλά τσουρέκι αλλά για άλλη μια φορά πήρε την κλασσική απάντηση... "δεν έχω τοσο πολύ, κλείνω και σε λίγο..."
Αυτό συνεχίστηκε για ένα μήνα όσπου ο φούρναρης φωνάζει όλους τους εργάτες και δούλευαν υπερωρία για να φτιάξουν 100 κιλά τσουρέκι...
"Δεν μπορεί κάθε μέρα να έρχεται να ζητάει 100 κιλά τσουρέκι και να μην έχω... Αύυριο που θα έρθει πάλι ο λαγός θα το έχω έτοιμο", σκέφτηκε...
Κλασικά την άλλη μέρα στις 2 ακριβώς το μεσημέρι μπαίνει ο λαγός στο μαγαζί...
- Γειά σας, έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Ναι έχω!
- Και πού θα το πουλήσεις τέτοια ώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου