Ο Πόντιος και το σάντουιτς

Ήταν τρεις συνάδελφοι και φίλοι
Ο ένας ήταν Έλληνας, ο άλλος ήταν Γερμανός και ο άλλος ήταν Πόντιος.
Ο Έλληνας έφερνε κάθε μέρα για μεσημεριανό μακαρόνια, ο Γερμανός λουκάνικα και ο Πόντιος σάντουιτς.
Λέει μια μέρα ο Έλληνας:
- Αν αύριο έχω πάλι μακαρόνια για μεσημεριανό, θα αυτοκτονήσω!
- Αν αύριο έχω πάλι λουκάνικα, θα αυτοκτονήσω, λέει ο Γερμανός.
- Αν αύριο έχω πάλι σάντουιτς, θα αυτοκτονήσω, λέει και ο Πόντιος.
Την άλλη μέρα ανοίγει το φαγητό του ο Έλληνας, βλέπει μακαρόνια, γράφει ένα σημείωμα και πέφτει από την ταράτσα.
Βλέπει ο Γερμανός λουκάνικα, γράφει ένα σημείωμα και πέφτει από την ταράτσα.
Βλέπει ο Πόντιος σάντουιτς, γράφει ένα σημείωμα και πέφτει από την ταράτσα.
Την επόμενη κλαίγαν οι τρεις χήρες πάνω από τους τάφους.
Η Ελληνίδα και η Γερμανίδα χτυπιόντουσαν και λέγανε:
- Αχ, άντρα μου, και δεν μου έλεγες να σου φτιάξω κάτι άλλο;
Έκλαιγε και η Πόντια και έλεγε:
- Αφού μόνος σου τα έφτιαχνες τα σάντουιτς, δεν μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου