Καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλαδα

Μία Ελληνοαμερικανίδα έχει έρθει για καλοκαιρινές διακοπές σε κάποιο Ελληνικό νησάκι . Ένα πρωινό αποφασίζει να βγει για να ψωνίσει φρούτα. Πάει στο μανάβη και του λέει με προφορά :
-- Hi, Μόλις έφτασα στην Ελλάδα για τις καλοκαιρινές διακοπές μου και θα ήθελα παρακαλώ ένα κιλό μήλα.
Της βάζει ο μανάβης τα μήλα και της τα δίνει . Με το που τα βλέπει αυτή λέει :
-- My god ! Τι μικρά που είναι αυτά! Στην Αμερική έχουν μήλα τόοοοσοοο μεγάλα! Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι στις καλοκαιρινές διακοπές που θα είμαι στην Ελλάδα θα γευτώ τα καλύτερα, μεγαλύτερα και γευστικότερα φρούτα... Δεν τα θέλω . Βάλε μπανάνες παρακαλώ .
Ψιλόπειράζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις μπανάνες . Με το που τις βλέπει αυτή
Τσ - τσ - τς ... Τι μικρές μπανάνες ... Στην Αμερική έχουμε κάτι μπανάνες τόοοοσοοο μεγάλες! Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει, οι καλοκαιρινές διακοπές μου ξεκίνησαν με τον χειρότερο τρόπο... Δεν τις θέλω , βάλε μου φράουλες.
Τσαντίζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις φράουλες . Πάλι τα ίδια η κυράτσα :
- Πω , πω τι μικρές φράουλες . Στην Αμερική έχουμε κάτι φράουλες τόοοοσοοο μεγάλες! Τσάμπα χαλάλησα τις καλοκαιρινές διακοπές μου στην Ελλάδα... τελικά έπρεπε να διαλέξω την Τουρκία για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα! Κράτα τες , βάλε κεράσια .
Ο μανάβης τα χει πάρει κανονικά αλλά δεν θέλει να δημιουργήσει θέμα μιας και είναι η πρώτη μέρα των καλοκαιρινών διακοπών της και της βάζει τα κεράσια. Ξανά αυτή :
- Jesus ! Τι κερασάκια είναι αυτά ! Στην Αμερική έχουμε κάτι κεράσια τόοοοσοοο μεγάλα! Κοιτάει γύρω - γύρω και σκέφτεται τι άλλο να του ζητήσει . Βλέπει κάτι μεγάλα ζουμερά καρπούζια στη γωνία , οπότε λέει στον μανάβη που είναι πλέον πυρ και μανία :
- Δεν θέλω τα κερασάκια σου , βάλε μου αυτό το καρπούζι που σίγουρα θα γεμίσει με γεύση Ελλάδας τις καλοκαιρινές διακοπές μου που τόσο καιρό περιμένω με ανυπομονησία...
Οπότε ο μανάβης τσαντισμένος :
- Δεν έχουμε καρπούζια μαντάμ .
- Are you joking ? Με δουλεύει ; Πως δεν έχετε ;
- Ρε , δεν έχουμε καρπούζια σου λένε , τι θες τώρα ;
- Of course και έχετε και μην με κοροϊδεύεις !
- Έλα κυρά μου κάνε μου τη χάρη . Δεν έχουμε καρπούζια σου λέω !
- Λες ψέματα γιατί εγώ βλέπω ότι έχετε καρπούζια !
- Μπα , σοβαρά ; Και που είναι ;
- Να , εκεί πίσω ( και δείχνει προς τα καρπούζια )
Και ο μανάβης :
- Αυτό δεν είναι καρπούζι μαντάμ , αυτό είναι αρακάς

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου