ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΤΕΝΤΑΣ

Ήταν μία κυρία και της χάλασε η τέντα.
Ψάχνει στον τηλεφωνικό κατάλογο, βρίσκει μία αγγελία "ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΤΕΝΤΑΣ".
Τον παίρνει τηλέφωνο:
- Καλημέρα σας, είστε ο Μπάμπης ο Τεντάς;
- Ναι, λέει αυτός.
- Μπορείτε να περάσετε από το σπίτι μου να δείτε την τέντα μου που μου χάλασε;
- Βέβαια. Πού είναι το σπίτι σας;
- Οδός Τάδε, όνομα τάδε, 2ος όροφος.
Πάει ο Μπάμπης στο σπίτι της κυρίας, χτυπάει το κουδούνι.
- Ποιός είναι; ρωτά η κυρία από το θυροτηλέφωνο.
- Ο Μπάμπης ο Τεντάς.
Του ανοίγει, ανεβαίνει, βγαίνει στο μπαλκόνι να φτιάξει την τέντα, και πάει η κυρία να συνεχίσει τις δουλειές της.
Μετά από λίγο ξαναχτυπάει το θυροτηλέφωνο.
- Ποιός είναι; ρωτάει πάλι η κυρία.
- Ο Μπάμπης ο Τεντάς.
- Μα ο Μπάμπης ο Τεντάς είναι στο μπαλκόνι!
- Εγώ είμαι. Έπεσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου