Ο Τοτός και η εργασία

Ήταν ο Τοτός και η δασκάλα έβαλε στην τάξη μια εργασία, να περιγράψουν δύο μέρες.
Ο Τοτός προτίμησε να περιγράψει το Σαββατοκύριακο. Ξεκινά λοιπόν την εργασία του:

"ΣΑΒΒΑΤΟ''
Ξυπνάω το πρωί, ντύνομαι, πλένομαι, τρώω το πρωινό μου, πηδάω τη βεράντα, βγαίνω από το σπίτι και πηγαίνω στο φίλο μου.
Εκεί παίζουμε διάφορα παιχνίδια. Κατά το μεσημέρι γυρίζω σπίτι, πηδάω τη βεράντα,
μπαίνω μέσα, πλένω τα χέρια μου και τρώω το μεσημεριανό μου.
Ύστερα κοιμάμαι λιγάκι, έπειτα ξυπνάω, βλέπω τηλεόραση, τρώω το βραδυνό μου και πέφτω για ύπνο.

''ΚΥΡΙΑΚΗ''
Ξυπνάω το πρωί, ντύνομαι, πλένομαι, τρώω το πρωινό μου, πηδάω τη βεράντα, βγαίνω έξω,
πηγαίνω να κάνω κάτι ψώνια για τη μαμά, γυρίζω σπίτι, πηδάω τη βεράντα, μπαίνω μέσα και αφήνω τα ψώνια.
Πλένω τα χέρια μου, τρώω το μεσημεριανό μου και κάνω τα μαθήματά μου.
Ύστερα πηδάω τη βεράντα, βγαίνω καμιά βόλτα στην πλατεία, γυρίζω πίσω, πηδάω τη βεράντα, μπαίνω μέσα και πέφτω να κοιμηθώ."

Την άλλη μέρα πηγαίνει ο πατέρας του στο σχολείο να δει πως τα πάει. Βρίσκει λοιπόν τη δασκάλα και την ρωτάει σχετικά με τον Τοτό.
- Πολύ καλή, λέει η δασκάλα, ήταν η εργασία του Τοτού, αλλά μια απορία έχω. Πόρτα δεν έχετε στο σπίτι και πηδάει συνέχεια τη βεράντα;
- Βεράντα; Βεράντα είναι το όνομα της καμαριέρας!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου