Μα καλά...Μόνο εγώ δουλεύω...???

Είναι δυο φίλοι,ο ένας εργατικός,ο άλλος τεμπέλης.
Πιάνει λοιπόν ο εργατικός τον τεμπέλη και του λέει:
- Ρε φίλε τι θα γίνει τελικά με σένα,μια ζωή θα παραμένεις άνεργος;
- Δεν βρίσκω δουλειά,απαντά ο τεμπέλης.
- Ωραία, απαντά ο άλλος σου βρήκα εγώ. Θα πας κλητήρας στο Υπουργείο Εξωτερικών.
- Εντάξει,απαντά ο τεμπέλης.
Ενα μήνα αργότερα ξανασυναντιούνται οι δυο φίλοι.
- Τι έμαθα ρε; ρωτάει ο εργατικός,γιατί έφυγες απο την δουλειά που σου βρήκα;
- Να ρε φίλε, απαντάει ο άλλος, κάθε φορά που έμπαινε μέσα η Ντόρα έπρεπε να στέκομαι όρθιος και να χαιρετάω,ε... κουράστηκα και έφυγα.
- Εντάξει, απαντάει ο άλλος,σήμερα θα πας να πιάσεις δουλειά σε ένα περίπτερο, θα κάθεσαι και θα πουλάς εμπορεύματα.
- ΟΚ, απαντά ο τεμπέλης.
Ενα μήνα αργότερα νεα συνάντηση των δυο φίλων,άνεργος πάλι ο τύπος.

- Λοιπόν άκουσε καλά τι θα σου πω, δηλώνει ο φίλος,για τελευταία φορά θα σε στείλω σε μια δουλειά που θα κάθεσαι όλη μέρα και δεν θα κάνεις τίποτα, φύλακας σε Νεκροταφείο.
- Α!!! αυτή μάλιστα είναι δουλειά,απαντά ο τεμπέλης.
Ενα μήνα αργότερα νεα συνάντηση των δυο φίλων,άνεργος πάλι ο τεμπέλης
- Τι έγινε αυτή τη φορά ρωτάει έξαλλος ο φίλος του και μη μου πεις οτι κουραζόσουν και κει γιατί θα σε σκοτώσω.
- Ακου να δεις ρε φίλε, απαντά ο τεμπέλης,
καθόμουνα όλη μέρα σε μια καρέκλα και όπου και αν γύριζα το κεφάλι μου έβλεπα γύρω μου επιγραφές που έλεγαν ΕΔΩ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΕΔΩ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΕΔΩ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ο μόνος που δούλευε εκει μέσα ήμουν εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου