Κύριοι Δικαστές

Περπατούσα μια μέρα στο δάσος μόνος μου, όταν ξαφνικά άκουσα μια φωνή "ψιιιτ", γυρίζω, δεν βλέπω τίποτα.
Προχωράω, ακούω πάλι "ψιιιτ, εδώ, κάτω κοίτα".
Κατεβάζω λοιπόν το βλέμμα μου, και βλέπω ένα βάτραχο να μου μιλάει!!!
Μου λέει λοιπόν ο βάτραχος :
- Μπορείς να μου ξύσεις την πλάτη;
Φρικαρισμένος εγώ, σκύβω και ξύνω τη πλάτη του βατράχου.
- Ευχαριστώ ρε παλικάρι, μου λέει, εδώ και μέρες είχα τρομερή φαγούρα και δεν μπορούσα να ξυστώ.
Με έσωσες, για αυτό λοιπόν θα σου το ανταποδώσω.
Από αυτή τη στιγμή και μετά, σ' όλη σου τη ζωή καλή τύχη θα σε ακολουθεί, λέει και εξαφανίζεται!
Εγώ προσπάθησα να ξεχάσω το όλο περιστατικό, και γύρισα σπίτι μου.
Την επόμενη εβδομάδα, κέρδισα 38 εκατομμύρια στο Προ-πο!
Πραγματικά δεν πίστευα την τύχη μου!
Και δεν ήταν μόνο αυτό.
Ο πατέρας μου που είχε καρκίνο και οι γιατροί του έδιναν 3 μήνες ζωής, έγινε ξαφνικά καλά σαν από θαύμα!
Τα ξανάφτιαξα με τη γυναίκα μου, με την οποία πηγαίναμε για διαζύγιο και όχι απλώς τα ξαναβρήκαμε, αλλά έμεινε και έγκυος ενώ πριν από δύο χρόνια οι γιατροί της είχανε πει ότι είναι στείρα και πως ποτέ δεν θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε παιδί!
Πήρα προαγωγή και αύξηση στη δουλειά μου!
Σε κάποια λαχειοφόρο αγορά για φιλανθρωπικό σκοπό, κέρδισα μία ολοκαίνουρια BMW!
Και όλα αυτά, χάρη στην ευχή του βατράχου.
Αποφάσισα λοιπόν να γυρίσω στο δάσος, να τον βρω και να τον ευχαριστήσω.
Έψαχνα λοιπόν με τις ώρες στο δάσος, ώρες ολόκληρες...
Μέχρι που βρήκα τον βάτραχο να κάθεται κάτω από ένα δέντρο.
Τον πλησίασα, του διηγήθηκα όσα καλά μου είχαν συμβεί μετά την προηγούμενη συνάντησή μας, και του είπα ότι για να του δείξω την ευγνωμοσύνη μου θα έκανα ότι μου ζητούσε.
- Ότι σου ζητήσω; Είσαι σίγουρος; ρώτησε ο βάτραχος.
Μετά την καταφατική μου απάντηση, ο βάτραχος είπε :
- Ωραία. Θέλω να με γαμήσεις.
Εγώ τρελάθηκα! Μα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, του λέω.
Δεν προτιμάς να μου ζητήσεις κάτι άλλο, τον ρώτησα.
- Κοίτα, είπε ο βάτραχος, εγώ ούτε που σου ζήτησα να με ανταμείψεις, ούτε έψαξα να σε βρω, ούτε τίποτα.
Μόνος σου ήρθες να με βρεις εθελοντικά οπότε ή θα μου κάνεις λοιπόν αυτό που σου ζητάω, ή τράβα στην ευχή του Θεού και μη μου πρήζεις τ' @ρχίδια, άσε με ήσυχο.
Τι να κάνω λοιπόν, ένιωθα υποχρεωμένος να του κάνω τη χάρη, τι στο καλό αυτός τόσα είχε κάνει για μένα.
Τη χώνω λοιπόν στο βάτραχο και αρχίζω να τον γ@μάω.
Καθώς σπρώχνω λοιπόν, ξαφνικά ΤΣΟΥΦ! ο βάτραχος μεταμορφώνεται σ' ένα πεντάμορφο 20χρονο κορίτσι!!!
Αυτή είναι η αλήθεια αξιότιμοι κύριοι Δικαστές, και όχι τα παραμύθια που σας πουλάει η μητέρα της κοπέλας...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου