Λαθρεμπόριο πετρελαίου

Οι λιμενικές αρχές κάποιου κρατιδίου του περσικού κόλπου συλλαμβάνουν έναν Έλληνα καπετάνιο για λαθρεμπόριο πετρελαίου.
Κατάσχουν το πλοίο του και τον οδηγούν σε δίκη.
Εκεί, ο καπετάνιος προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, αλλά δεν τα καταφέρνει.
Τα στοιχεία είναι ατράνταχτα.
Ο δικαστής του ανακοινώνει ότι η τιμωρία του θα είναι να τον πηδήξουν.
Ο καπετάνιος κλαίει και οδύρεται:
"λυπηθείτε με, κύριε πρόεδρε, έχω παιδιά και εγγόνια.
Δεν μπορείτε να με ξεφτιλίσετε τώρα στα γεράματα.
Αν μου πάρετε την τιμή μου δεν θα μπορέσω να ζήσω", και διάφορα τέτοια.
Ο πρόεδρος ασυγκίνητος διατάζει τον Ομάρ, ένα θηριώδη νέγρο, να τον πάρει για την εκτέλεση της ποινής.
Ο Ομάρ αρπάζει τον καπετάνιο και βγαίνει από την αίθουσα.

Πριν, όμως, εκτελέσει την ποινή, περνάει και από άλλες αίθουσες, για να μαζέψει και άλλους καταδικασμένους.
Ο καπετάνιος, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έχει σταματήσει να διαμαρτύρεται, το βουλώνει μεμιάς.
Όλοι όσοι μάζεψε ο Ομάρ καταδικάστηκαν με πολύ σκληρότερες ποινές.
Ο ένας σε χίλιους ραβδισμούς, ο επόμενος σε κόψιμο των χεριών, ο μεθεπόμενος σε θάνατο δια απαγχονισμού, και ο επόμενος του μεθεπόμενου σε θάνατο δια αποκεφαλισμού.
Αφού ολοκληρώνεται η διαδικασία και ο Ομάρ μάζεψε όσους έπρεπε να μαζέψει, τους βάζει σε μια σειρά και ετοιμάζεται να τους οδηγήσει στον τόπο εκτέλεσης των ποινών.
Τότε πετάγεται ο καπετάνιος και του λέει:
"Ομάρ, επειδή βλέπω ότι μαζευτήκαμε πολλοί και μπορεί να γίνει κανένα λάθος, να υπενθυμίσω ότι εγώ είμαι για το γ@μήσι".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου