10 πράγματα που μας δίδαξε το facebook

1) Να βγάζω photo τον εαυτό μου γυμνό και να σφίγγομαι όσο μπορώ για να φαίνομαι τούμπανο
2) Να βγάζω photos επάνω στον νιπτήρα από τις τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά
3) Να σουφρώνω τα χείλια μου σε όλες τις φωτογραφίες σαν να θέλω να φιλήσω κάποιον
4) Να έχω φτάσει στο σημείο κάθε φορα που κλάνω να το κάνω δημοσίευση
5) Να ψάχνω σαν τρελός κάθε καινούριο quiz που βγαίνει για να απαντήσω (λες και ισχύουν αυτά που λέει)
6) Να κάνω like μέχρι και σε ένα απλό "καλημέρα"
7) Να έχω πιο πολλούς φίλους στο fb παρα στη ζωή μου
8) Να με ρωτάει κάτι ο αδερφός μου από το διπλα δωμάτιο και να του απαντάω μέσω άμεσου μηνύματος
9) Να αλλάζω την photo στο προφίλ μου πιο συχνά από τις μπλούζες μου
10) Ότι ο πραγματικός κόσμος δεν είναι εκεί έξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου