Η γιαγιά και ο γάτος.

Μια κοπέλα φεύγει για διακοπές και ζητάει από ένα φίλο της να προσέχει το γάτο και,αν μπορεί,να πηγαίνει να βλέπει που και που την γιαγιά της μήπως της λείπει τίποτα.
Μετά από τρεις εβδομάδες επιστρέφει και πάει στο σπίτι του φίλου,ο οποίος την υποδέχεται με αυτά τα λόγια:
"Άδικα βιάστηκες...!
Ο γάτος σου ψόφησε!"
Άρχισε να κλαίει εκείνη και μετά από λίγο του λέει:
"Μπορούσες να μου το πεις με λίγο περισσότερο τακτ.
Το ξέρεις ότι είμαι ευαίσθητη.
Θα μπορούσες,ας πούμε,να μου πεις.
"Ο γάτος σου έπαιζε με την μπάλα του στο μπαλκόνι του έκτου ορόφου.Η μπάλα έπεσε στο δρόμο,αυτός έτρεξε να την πιάσει και καταλαβαίνεις...
"Αν ήσουν λίγο πιο ευγενικός,έτσι έπρεπε να μου το πεις.
Τέλος πάντων,η γιαγιά μου τι κάνει;"
"Η γιαγιά σου;Ε,να,έπαιζε με την μπάλα της στο μπαλκόνι του έκτου ορόφου.και ξαφνικά η μπάλα έπεσε στο δρόμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου