Πέντε αρνητικά και ένα θετικό γεγονός.

Ο Κωστίκας ήταν βοσκός και αποφασίζει να πάει για δουλειά στη Γερμανία γιατί δεν ήταν ικανοποιημένος με τα λεφτά που έβγαζε. Αφήνει τα πρόβατά του στον Γιωρίκα και φεύγει.
Μετά από λίγα χρόνια γυρίζει ο Κωστίκας από την Γερμανία και βρίσκει το φίλο του τον Γιωρίκα στο καφενείο.
Τον ρωτάει με μεγάλη αγωνία τί γίνεται με τα πρόβατά του.
Ο Γιωρίκας του απαντάει ότι συνέβησαν πέντε αρνητικά και ένα θετικό γεγονός.
-Πες μου, λέει ο Κωστίκας, τα αρνητικά που είναι πιο πολλά.
-Θυμάσαι τον Σατράπ, το τσοπανόσκυλο που είχες;
-Ναι. Τι έπαθε;

-Τον ρίξανε κρέας με φόλα, το έφαγε και ψόφησε. (1)
-Θυμάσαι τον βοηθό σου τσοπάνο τον Βούλγαρο Στριμένωφ…
Ε, άργησα να τον πληρώσω δέκα μέρες και από τα νεύρα του έβαλε φωτιά στο μαντρί (2) και την κοπάνησε…(3)
-Μετά η καημένη η μάνα σου μόλις είδε καμένο το μαντρί έπαθε ανακοπή και πέθανε επί τόπου…(4)
-Τι; Πέθανε η μάνα μου και δε μου είπατε τίποτα;
Και ο πατέρας μου που είναι;
-Πάει κι’ αυτός… Όταν καιγόταν το μαντρί ήταν μέσα και δεν μπόρεσε να βγει και κάηκε…(5)
-Πέθανε κι ο πατέρας μου κι εγώ δεν ξέρω τίποτα;
Τέσσερα αρνητικά μου είπες και ένα θετικό.
Ποιο είναι το θετικό;
-Θυμάσαι το τεστ που είχες κάνει για ΑΙDS;
-Το θυμάμαι.
-Ε, βγήκε θετικό…(1)


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου