Σ` ένα μικρό φτωχό χωριό...

Σ` ένα μικρό φτωχό χωριό βλέπει ο παπάς πάνω στην συκιά της εκκλησίας μια μικρή κοπέλα χωρίς εσώρουχα, γύρο στα 13 και την ρωτάει:
- "Τι κάνεις εκεί πάνω παιδί μου;"
- "Τρώω σύκα παπά μου γιατί πεινάω," απαντάει η κοπέλα.
- "Κατέβα κάτω," λέει ο παπάς και της δίνει ένα πεντοχίλιαρο λέγοντας:
- "Πήγαινε παιδί μου και πάρε εσώρουχα να φορέσεις."
Χαρούμενη η κοπέλα πάει σπίτι της και τα λέει όλα στην μητέρα της.
- "Πάω να βγάλω και εγώ ένα πεντοχίλιαρο," λέει η μητέρα της και την άλλη μέρα βγάζει το εσώρουχο της και ανεβαίνει στην συκιά.
Περνάει ο παπάς, σηκώνει το κεφάλι και λέει:
- "Τι κάνεις εκεί τέκνο μου;"
- "Τρώω σύκα παπά μου γιατί πεινάω," απαντάει η γυναίκα.
- "Κατέβα κάτω," λέει ο πάπας και βγάζει ένα πεντακοσάρικο και της λέει:
- "Πάρε αυτά τέκνο μου και πήγαινε να ξυριστείς."


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου