Γιατί δεν φοράς το κράνο σου;

Το αρσενικό λιοντάρι είναι ζώο τεμπέλικο και ως βασιλιάς του δάσους όρισε αντιβασιλέα τον λαγό για να διεκπεραιώνει τις βαρετές εργασίες…
Ο λαγός την ίδια μέρα φωνάζει τον λύκο στα ανάκτορα και τον ρωτάει γιατί δε φοράει το κράνος του όταν τρέχει στο δάσος…
Ο λύκος δεν ήξερε τι να πει και τον αρχίζει στα σκαμπίλια ο λαγός.
Την επόμενη μέρα πάλι καλεί τον λύκο ο λαγός και του κάνει την ίδια ερώτηση:
«Λύκε, γιατί δεν φοράς το κράνος σου όταν τρέχεις στο δάσος;»
Ο λύκος τώρα περισσότερο προετοιμασμένος λέει στον λαγό:
«Κύριε αντιβασιλέα δε φοράω κράνος γιατί έχω μεγάλα αυτιά και δε χωράνε μέσα.»
«Αυτή δεν είναι σοβαρή δικαιολογία» του λέει ο λαγός και τον αρχίζει στα σκαμπίλια, στις μπουνιές και στις κλοτσιές.
Αυτό γινόταν για κανένα μήνα μέχρι που ο λύκος πήγε στο λιοντάρι και έκανε παράπονα για τη συμπεριφορά του λαγού.
Φωνάζει λοιπόν το λιοντάρι τον λαγό και τον ρωτάει:
«Ρε λαγέ, γιατί χτυπάς τον καημένο τον λύκο κάθε μέρα;»
«Βασιλιά μου τον έχω βάλει στο μάτι γιατί έχει φάει τους γονείς μου, τη γυναίκα μου και τη μία μου αδερφή…»
Το σκέφτεται λίγο το λιοντάρι και του λέει:
«Τότε βρες κάποια άλλη δικαιολογία γιατί αυτό με το κράνος δεν στέκει»
«Σαν τι να βρω;»
«Για παράδειγμα στείλε τον να σου αγοράσει ένα αναψυκτικό. Αν σου φέρει με ανθρακικό πες ότι το ήθελες χωρίς ανθρακικό και τότε δείρε τον. Αν σου φέρει χωρίς ανθρακικό, πες του πως ήθελες με ανθρακικό και τότε μαύρισέ τον.»
Την άλλη μέρα ο λαγός φωνάζει το λύκο και του λέει:
«Πάρε 1 ευρώ και πήγαινε στο περίπτερο να μου πάρεις αναψυκτικό»
«Τι αναψυκτικό θέλετε με ανθρακικό ή χωρίς;» ρωτάει με ευγένεια ο λύκος;
Κοντοστέκεται για λίγα δευτερόλεπτα ο λαγός και αρχίζει να τον ξυλοφορτώνει με μανία φωνάζοντας:
«Πού είναι το κράνος σου ρε αλήτη; Γιατί δε φοράς κράνος;»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου