Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα

Ένα μικρό αγοράκι ρωτάει τη μητέρα του:
«Μαμά, μπορείς να μου εξηγήσεις από πού προέρχεται ο άνθρωπος;»
«Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά,
τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά,
και έτσι συνεχίστηκε η αναπαραγωγή του ανθρώπου.»
Λίγες μέρες αργότερα το αγοράκι ρώτησε τον πατέρα του
ακριβώς το ίδιο πράγμα κι εκείνος του απάντησε:
«Πριν εκατομμύρια χρόνια αγόρι μου, υπήρχαν οι πίθηκοι,
οι οποίοι εξελίχτηκαν σιγά σιγά, έμαθαν να μιλάνε,
έπεσαν οι τρίχες τους, άλλαξε η εμφάνισή τους
και από αυτήν την εξέλιξη προέρχεται ο άνθρωπος.»
Το αγόρι ακούγοντας και τις δύο εκδοχές,
μπερδεύτηκε αρκετά κι έτσι πήγε ξανά
στη μητέρα του λέγοντάς της:
«Εσύ μαμά μου είπες ότι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα,
ενώ ο μπαμπάς μου είπε ότι καταγόμαστε από τους πιθήκους.
Ποια είναι τελικά η αλήθεια;»
Και του απάντησε η μητέρα του:
«Παιδί μου, είναι απλό...
Εγώ σου μίλησα για την δική μου καταγωγή
κι ο πατέρας σου για την δική του...»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου