Ήταν κάποτε ένας Εβραίος πενήντα χρόνων που έψαχνε τον Θεό
Τον είδε ο Θεός και βαρέθηκε να τον βλέπει να τον ψάχνει όποτε του εμφανίζεται και του λέει...
-Τι θέλεις επιτέλους άνθρωπε του Θεού;
-Θεέ μου σε ψάχνω 30 χρόνια
-Εντάξει και τι θέλεις;
-Εγώ στην Ιερουσαλήμ έχω ένα ταβερνάκι μικρό...
-Εντάξει και τι θέλεις;
-Δηλαδή δεν είναι δικό μου, του πατέρα μου ήταν και μετά το πήρα εγώ...
-Εντάξει και τι θέλεις;
-Δηλαδή δεν ήταν του πατέρα μου , του παππού μου ήταν και μετά το πήρε ο πατέρας μου και μετά εγώ
-Καλά εντάξει και τι θέλεις;
-Δεν ήταν ακριβώς του παππού μου, του προπάππου μου ήταν και μετά το πήρε ο παππούς μου και μετά το πήρε ο πατέρας μου και μετά το πήρα εγώ
Ο Εβραίος τον πήγε σαράντα γενεές πίσω λέγοντας τα ίδια όποτε ο Θεός του λέει εντάξει αλλά να καταλήξουμε κάπου, τι θέλεις επιτέλους;
-Να μωρέ, με εκείνον τον μυστικό δείπνο τι θα γίνει;
Ακόμα απλήρωτος είναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου