Ατακες για καμακι

Για να ρίξετε γυναίκες

1. -Είμαι διάσημος ηθοποιός. Θέλεις να πιάσεις το Όσκαρ μου;
2. -Έχω μια τεράστια γλώσσα και ξέρω να αναπνέω απ΄τα αφτιά. Σκέφτεσαι κάτι να περάσει η ώρα;
3. -Θέλεις να κάνεις το Πόκεμον; Γιατί εγώ σίγουρα θα σε...Πικατσού!
4. -Ωραία παπούτσια! Θέλεις να πηδηχτούμε;
5. -Γεια σου, είμαι ο Μπάτμαν. Θέλεις να δεις το Βatmobile;
6. -Ξέρεις τί θα ήταν το πιο όμορφο πράγμα πάνω σου; Εγώ.

Για να ρίξετε άντρες

1. -Συγνώμη έχασα την παρθενιά μου, θα βοηθήσεις να μην την ξαναβρώ ΠΟΤΕ;
2. -Πρέπει να κάνω οικονομία. Θέλεις να κάνουμε μαζί μπάνιο;
3. -Θα με βοηθήσεις να βρούμε το σκυλάκι μου; Πρέπει να πήγε μέσα σε αυτό το ξενοδοχείο. Στο δωμάτιο 334.
4. -Το παντελόνι σου είναι διαστημικό; Ρωτάω γιατί ο κώλος σου είναι σίγουρα απ΄το διάστημα.
5. -Μπορώ να διαβάσω την παλάμη σου; Γράφει ότι θα μου τηλεφωνήσεις σύντομα.
6. -Αν σου αρέσω κι εγώ, μπορείς να γελάσεις δυνατά για να το καταλάβω.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου