Αν δεν ήμουν άντρας αλλά γκόμενα..

 Αλήθεια.. πόσο δραματικά διαφορετική θα ήταν η ζωή μου αν δεν είχα γεννηθεί στην αντρική μου version αλλά σε γυναικεία..;
Για να το σκεφτούμε για λίγο..

1- Θα έμπαινα στα κλαμπ χωρίς αναμονή σε ουρές και χωρίς γνωριμίες! Ένα μίνι και οι βυζ@ρεςέξω θα αρκούσαν!

2- Θα χώριζα οποίον ήθελα, ότι ώρα θα ήθελα, χωρίς να έδινα κανένα λογαριασμό!

3- Όταν θα έβλεπα τα βυζιά μου θα τα ζουλούσα και θα ένιωθα περηφάνια!

4- Δεν θα έδινα ποτέ λεφτά για κ@πότες!

5- Θα πλήρωνα καφέ, φαγητό και ποτό από πολύ σπάνια έως και καθόλου!

6- Τη φασίνα θα την έκανα πολύ πιο εύκολα!

7- Θα γλίτωνα το στρατό.

8- Τα κονέ μου θα ήταν πολλαπλάσια σε σχέση με τα τωρινά!
9- Θα θαύμαζα την κωλ@ράμου με στρινγκ στον καθρέφτη!

10- Θα έκανα σεξ με άλλη γκόμενα χωρίς να μας βγει το όνομα!

11- Θα είχα αμέτρητες σχέσεις!

12- Θα έπαιρνα τα δώρα του κάθε γκόμενου χωρίς τύψεις!

13- Δεν θα ξαναπλήρωνα για να μείνω σε ξενοδοχείο!

14- Θα έθαβα τις φίλες μου, και αυτές θα συνέχιζαν να μου μιλάνε!

15- Θα ήμουν πάντα από τις πρώτες που καλούν στα πάρτη!

16- Το κινητό μου θα χτυπούσε συνεχεία από λιγούρια γκόμενους αλλά εγώ θα τους εκμεταλλευόμουν υπέρ του δέοντος!

17- Θα δούλευα άνετα τους γκέι κολλητούς μου χωρίς αυτοί να μου κάνουν μούτρα!

18- Στις διακοπές θα είχα πολλές εναλλακτικές λύσεις!

19- Θα κάναμε φωτογράφηση για περιοδικό και θα με πλήρωναν!

20- Αν δεν γούσταρα κάποιον στο κρεβάτι θα του γ@μούσ@την ψυχολογία με δυο μόνο λέξεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου