Η ξενάγηση του Άγιου Πέτρου

Πεθαίνει κάποιος και ο Άγιος Πέτρος τον ξεναγεί στο νέο του χώρο.
Εκεί που περιδιάβαιναν βλέπει έναν παλιό γνωστό του ο οποίος κυκλοφορούσε με μια πανάσχημη γυναίκα.
Ρωτάει τον Άγιο Πέτρο:
– Μα πως αυτός ο άντρας κυκλοφορεί τέτοια γυναίκα όταν στη ζωή του γυρνούσε με τις πιο ωραίες γυναίκες;
– Α τέκνο μου, αυτός όταν ζούσε σκότωσε ένα περιστέρι και τώρα τιμωρείται.
Πάνε παρακάτω, συναντάει άλλο γνωστό με μια τρομακτικά άσχημη γυναίκα.
– Μα Άγιε μου, αυτός όταν ζούσε κυκλοφορούσε μόνο με μοντέλα, τώρα πώς το αντέχει αυτό;
– Α τέκνο μου αυτός είχε σκοτ ώσει δύο περιστέρια.
Συνεχίζουν και ξαφνικά βλέπει μπροστά του κάποιον ο οποίος ήταν τόσο άσχημος και χαζός που ποτέ του δε σταύρωνε γυναίκα όταν ζούσε.
Κι όμως αυτός κυκλοφορούσε με ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ! Δίμετρη και κουκλάρα.
Τα χασε ο άνθρωπος.
– Μα Άγιε μου τέτοια ασχημόφατσα και να κυκλοφορεί τέτοια κουκλάρα;
– Ναι τέκνο μου, αλλά αυτή η κουκλάρα όταν ζούσε, έκαψε ολόκληρο περιστερώνα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου